معنای لغوی لید، رهبری و هدایت است.

اما در تبلیغات، لید به مشتریانی گفته میشود که محصولات و خدمات را میبینند و نسبت به آن علاقه نشان داده و با رضایت خود یک راه ارتباطی با خودشان به ما میدهند.

مشتریان لید، بین مشتریان بالقوه و بالفعل قرار میگیرند.

اگر شما صاحب یک آژانس هواپیمایی باشید، تمامی مسافران که از هر آژانس هواپیمایی استفاده میکنند مشتری بالقوه شما خواهند بود و مشتریانی که از خدمات آژانس شما استفاده میکنند مشتریان بالفعل شما هستند. مشتریانی که با شما تماس میگیرند و راجع به قیمت ها سوال میکنند کاربران لید محسوب میشوند.

پرواضح است که کاربران لید (Lead)، قابلیت تبدیل به مشتریان بالفعل را دارند.

با توجه به مثال و مطالب بالا کاربر لید را میتوان به صورت زیر تعریف کرد:

مشتری بالقوه که با خدمات ما آشنا شده است اما تاکنون از شرکت خریدی نکرده است و با تمایل خود یک راه ارتباطی (ایمیل، اس ام اس، شماره همراه یا …) را در اختیار ما قرا میدهد.

 

 

 

چرا در اینستاگرام بلاک میشویم ؟

تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی از یک تا سوم آذرماه_ blackfriday

اینستاگرام با ویدئوهای یک ساعته رقیب یوتیوب می شود

لید ,مشتریان ,یک ,بالفعل ,آژانس ,میکنند ,مشتریان بالفعل ,آژانس هواپیمایی ,یک راه ,و با ,راه ارتباطی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تربیت کودک و فرزند دانلود سریال های برتر It technology الیور راه اجتهاد سالم بمانید elekala|الکالا دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی | آموزش فشرده مکالمه زبان بررسی سئو فارسی و انگلیسی | آموزش سئو SEO کرشمه